تاریخ انتشار: ۱۱:۰۸ - ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳

کاهش ناگهانی دما در این استان | ۵ درجه سرد می‌شود

بنا بر اعلام مدیرکل هواشناسی گیلان هشدار سطح زرد هواشناسی در این استان صادر شد به طوری که تمهیدات لازم در بخش کشاورزی اندیشیده شود.

بارندگی در استان گیلان

رویداد۲۴ مهر نوشت: محمد دادرس با اشاره به آخرین الگو‌های هواشناسی در گیلان اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده استقرار جوی نسبتاً پایدار در منطقه است.

وی با اشاره به نفوذ سامانه ناپایدار، ابرناکی و مه آلود شدن هوا برای امروز افزود: کاهش نسبی دما، وزش باد و در بعضی ساعات رگبار، رعد و برق و احتمال تگرگ تا فردا پیش بینی می‌شود.

دادرس به کاهش ۳ تا ۵ درجه‌ای دمای هوا تا فردا اشاره کرد و گفت: این سامانه از بعد از ظهر و عصر شنبه تضعیف شده ضمن کاهش ابر و افزایش دما، رگبار و رعد و برق پراکنده تا دوشنبه دور از انتظار نیست.


بیشتر بخوانید: وضعیت آب و هوای کشور | بارش شدید باران استان‌ها را درگیر کرد


مدیرکل هواشناسی گیلان از صدور هشدار سطح زرد هواشناسی در استان خبر داد و گفت: انجام مدیریت ورودی و خروجی آب خزانه توسط شالیکاران و تمهیدات لازم در بخش کشاورزی اندیشیده شود.

وی با بیان اینکه بالا آمدن آب رودخانه‌ها و مسیل‌ها و جاری شدن سیلاب موقتی طی این مدت دور از انتظار نیست، تصریح کرد: مردم و مسافران از برپایی و استقرار در حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند.

منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: کاهش دما
نظرات شما
پیشخوان